برنامه چهار ساله روابط عمومی شرکت متن تدوین می شود
رییس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت از برنامه بخش پژوهش و افکارسنجی برای تدوین برنامه چهارساله روابط عمومی این شرکت خبر داد و گفت: انتخاب روابط عمومی متن به عنوان روابط عمومی ماه در بخش پژوهش و افکارسنجی، انگیزه این بخش را در ارائه عملکردی بهتر، دوچندان کرده است.
ایوب بنوی؛ رییس روابط عموی شرکت مهندسی و توسعه نفت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، با بیان این مطلب افزود: موفقیت روابط عمومی متن در پژوهش و افکارسنجی، مرهون حمایت های بی وقفه مهندس سعدونی؛ مدیرعامل این شرکت است چرا که وی، بر ضرورت حرکت شرکت متن به سمت دانش محوری و علم گرایی تاکید و نقش بسزای پژوهش و افکارسنجی را در تحقق این مهم، مدنظر دارد.
به گفته وی، اگرچه بخش پژوهش و افکارسنجی شرکت متن کمتر از یکسال است که آغاز به کار کرده، اما در همین مدت اقدامات زیادی رادر بخش های برون و درون سازمانی انجام داده است که تدوین برنامه ای منسجم از اهداف و عملکرد پروژه های در دست اجرای شرکت و پایش مستمر میزان تحقق اهداف در نظرگرفته شده با استناد به برنامه، از جمله این اقدامات است.
بنوی، نظرسنجی از کارکنان شرکت متن را در ارتیاط با فعالیت های حوزه روابط عمومی و بخش امور کارکنان این شرکت نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همچنین بخش پژوهش و افکارسنجی شرکت متن با ارائه فرم های نظرسنجی در نمایشگاه هایی که متن در آنها صاحب غرفه است، به ارزیابی عملکرد خود از نگاه بازدیدکنندگان غرفه می پردازد.
رییس روابط عمومی شرکت متن در ادامه، به استفاده این شرکت از نیروهای متخصص در حوزه های مختلف کاری به خصوص بخش پژوهش و افکار سنجی اشاره کرد و گفت: شرکت متن در برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان نیز فعال است و به این منظور، از اساتید برجسته و مجرب استفاده می کند.
بنوی با بیان اینکه روابط عمومی، مغز متفکر و جهت دهنده تصمیمات سازمانی است، اظهار داشت: گستردگی کار این شرکت در مناطق مختلف کشور و کار با پیمانکاران و مشاوران متعدد، اقتضا می کند روابط عمومی شرکت متن با نگاهی جامع و فراگیر نسبت به موضوعات مختلف عمل کند.
وی در تبیین برنامه های بخش پژوهش و افکارسنجی شرکت متن برای سال جاری، گفت: ارزیابی اجتماعی کلیه طرح های در دست اجرای متن، تهیه و تدوین پیوستار فرهنگی این شرکت با همکاری شورای انقلاب فرهنگی و تدوین برنامه ای برای ارزیای کیفی پیمانکاران و مشاوران طرح ها، از جمله مهم ترین برنامه های پژوهش و افکارسنجی شرکت متن در سال جاری است.
بنوی با قدردانی از ریاست روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به دلیل انجام اقدامات خلاقانه و حمایتی از روابط عمومی های شرکت های تابعه شرکت ملی نفت، خاطرنشان کرد: اقدام روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در طرح ریزی انتخاب روابط عمومی ماه، اقدام قابل تحسینی است که انگیزه کار را برای کارکنان روابط عمومی ها دو چندان کرده و روح تازه ای را در روابط عمومی های شرکت های تابعه دمیده است.