روابط عمومی شرکت متن در جایگاه نخست ایستاد
روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با هدف توسعه کیفی نظام ارتباطات، آسیب شناسی و تقویت مبانی اندیشه و در راستای تعالی سازمانی، ماهانه اقدام به اجرای “طرح روابط عمومی ماه” با رویکرد بررسی و ارزیابی عملکرد دوره ای روابط عمومی های شرکت های تابع شرکت می کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت در بررسی و ارزیابی عملکرد سال ۹۱روابط عمومی شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در ماه های منتهی به مرداد سال ۹۱ روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت موفق به کسب جایگاه نخست در رشته فعالیت های رسانه ای در اردیبهشت ماه شد.
بر اساس این گزارش در تیرماه ۱۳۹۰ نیز روابط عمومی متن در رشته ” پژوهش و افکار سنجی ” توانسته بود جایگاه نخست را در میان سایر شرکت های تابع کسب نماید.و به این ترتیب روابط عمومی این شرکت در طول یک سال اخیر توانسته است دو بار جایگاه نخست را در میان سایر شرکت های تابع شرکت ملی نفت به خود اختصاص دهد.