مهار تورم،رشد تولید
عنوان گروه خبري / خبر .
  • ساعت : ۱۵:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 469
نیاز اصلی پروژه های توسعه ای ،  زنجیره تامین خدمات و كالا با سرعت بالا ، كیفیت مطلوب و انتقال به موقع به پروژه ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ، دکتر قنبری مدیر پشتیبانی ، ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران در خلال آیین افتتاح انبار اختصاصی گمرک غرب کارون گفت :  یکی از حلقه های مهم تسهیل گر در امور  ارسال کالا به مناطق عملیاتی ،  موضوع انبار و گمرک می باشد که خوشبختانه با راه اندازی  انبار اختصاصی گمرک در منطقه غرب کارون که به همت همکارانمان در شرکت مهندسی و توسعه نفت و همکاری گمرکات استان خوزستان انجام شده ،  چرخه تامین کالا که یکی از عوامل اصلی رشد تولید و پیشبرد اهداف توسعه ای می باشد را تسریع بخشیده است. 

دکتر قنبری در ادامه با قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت ابراز امیدواری کرد تا در آینده و در مناطق عملیاتی دیگر هم اینگونه امکانات فراهم گردد تا پیشرفت پروژه ها با سرعت بیستری انجام گردد.

شایان ذکر است ظهر امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ، طی مراسمی با حضور دکتر قنبری مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، دکتر قره بیگی ناظر گمرکات استان خوزستان و تعدادی از مدیران استانی و به میزبانی مهندس شریفی مدیرعامل شرکت متن، انبار اختصاصی گمرک پروژه های غرب کارون در منطقه یاداوران افتتاح گردید.

 

 

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0