مهار تورم،رشد تولید
عنوان گروه خبري / خبر .
  • ساعت : ۱۵:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 417
با هدف تسریع و تسهیل ترخیص كالاهای پروژه های راهبردی و میادین مشترك ، انبار اختصاصی گمرك پروژه های غرب كارون افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ، ظهر امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ، طی مراسمی با حضور دکتر قنبری مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران، دکتر قره بیگی ناظر گمرکات استان خوزستان و تعدادی از مدیران استانی و به میزبانی مهندس شریفی مدیرعامل شرکت متن، انبار اختصاصی گمرک پروژه های غرب کارون در منطقه یاداوران افتتاح شد. 

حسین رضایی مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت مهندسی و توسعه نفت  در خلال آیین افتتاحیه گفت : هدف از راه اندازی این انبار اختصاصی تسریع و تسهیل ترخیص کالاهای پروژه های راهبردی و میادین مشترک ، کاهش هزینه های انبارداری، کاهش زمان توقف کالاهای مهم و حیاتی در گمرک و نظارت بر پیشرفت فرایند تامین و ترخیص کالاها توسط پیمانکاران می باشد. 

دکتر رضایی  ادامه داد: پس از اخذ مجوزهای مورد نیاز و عقد قراردادهای مخابرات ، گمرک، راهداری و ... عملیات سویل، استقرار باسکول و دکل مخابراتی، خدمات utilityحراست، hse و ... انجام و در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، قرارداد آن به امضا رسید. 

مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت مهندسی و توسعه نفت در پایان ضمن اشاره به صرفه اقتصادی این پروژه گفت: در نظر است کالای وارد شده از هریک از مرزهای کشور، مستقیما به این انبار منتقل و پس از انجام تشریفات گمرکی در کمترین زمان ممکن در اختیار طرحها و پروژه ها قرارگیرد. 

  پیش بینی میشود با بهره مندی از مزایای این انبار، فرایندهای واردات و ترخیص کالای پروژه ها تسریع شده، که ضمن کاهش زمان و هزینه توقف کالا قبل از ورود، در پیشبرد پروژه های راهبردی میادین مشترک تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

 

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0