مهار تورم،رشد تولید
عنوان گروه خبري / خبر .
  • ساعت : ۱۴:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 467
برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شركت مهندسی و توسعه نفت به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

به گزارش روابط عمومي شركت مهندسي و توسعه نفت، صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه ، با حضور مهندس ابوذر شریفی مدیرعامل این شرکت و سرکار خانم گودرزی مشاور امور بانوان شرکت ملی نفت ایران مراسمي جهت تجلیل از بانوان برگزار گردید.

 در این جلسه که با حضور جمعی از بانوان شرکت مهندسی و توسعه نفت برگزار گردید ، خانم منصوری مشاور امور بانوان این شرکت به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ، گزارشی از اقدامات امور بانوان شرکت متن را برای اطلاع همه همکاران ارائه نمود . در ادامه جلسه نیز ، سرکار خانم گودرزی مشاور امور بانوان شرکت ملی نفت ایران ضمن عرض تبریک روز زن ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، تاکید کرد : اصلی ترین موضوع در رشد و‌ارتقا هر سازمان شایسته سالاری می باشد و این شایسته سالاری هیچ مبنای جنسیتی را نمیپذیرد .

ایشان در ادامه افزود : مشکلات بانوان در درجه اول با روحیه تعامل و مشارکت قابل حل می باشد و بر همین اساس از همه همکاران تقاضا دارم با تعامل ، مشارکت و همدلی بیشتر ، کمک کنند تا بر مشکلات در محیط کار فائق آییم. در ادامه جلسه مهندس شریفی مدیر عامل شرکت متن ضمن عرض تبریک این ایام ،از تلاش بانوان تقدیر و تشکر به عمل آورده و به نقش کلیدی بانوان در زندگی فردی و اجتماعی اشاره نمود و جایگاه رفیع فرزندان را از برکت وجود مادرانی نام برد که با همه سختیها همیشه و در همه حال به رشد و اعتلای فرزندان خود توجه دارند. در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت متن و مهمانان به شنیدن سخنان همکاران پرداخته و راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات بانوان ارائه نمودند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0