روشهای ارائه خدمات به اربابرجوع مستند سازی میشود
مدیرکل بهرهوری و توسعه کارآفرینی وزارت نفت از احصاء، اولویتبندی و مستندسازی روشهای ارائه خدمات به ارباب رجوع با بهرهگیری از اساتید مجرب در صنعت نفت خبرداد.
مهندس نازیلا عاکفیان در گفتگو با پایگاه اطلاعرسانی وزارت نفت(MOP)، با اعلام این خبرگفت: هدف از اجرای این برنامه بررسی واصلاح نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین اطلاعرسانی به شکل مناسب است؛ بهگونهای که منجر به کاهش هزینههای مردم و سازمان شود.
وی افزود: همچنین ارائه خدمات مستند شده از طریق وب، گام بعدی است تا ضمن افزایش رضایت ارباب رجوع و مردم، گلوگاههای کاهش سلامت اداری نیز به طور نظاممند شناسایی و بسته شود.
محوریت دانش در سیستم منابع انسانی صنعت نفت
مدیرکل بهرهوری و توسعه کارآفرینی وزارت نفت با بیان این که بازنگری علمی بهمنظور محور قرار دادن دانش در سیستم منابع انسانی از جهات متعددی در صنعت نفت پرداخته شده است، اظهار داشت: در این راستا میتوان به آموزش و توانمندسازی نیروهای موجود، ارتقاء شیوههای جذب نیرو، حرکت به سمت جذب ممتازین و همچنین بهرهگیری بهینه از تجربیات نیروهای متخصصی که سالهای پایانی خدمت خود را میگذرانند، اشاره کرد.
وی ادامه داد: در هر یک از محورهای مذکور ، طرح های متعددی تعریف شده و در اداره کل آموزش معاونت منابع انسانی در حال انجام است که مدیریت دانش و مستندسازی تجارب مدیران صنعت نفت، طرح تربیت مدیران جوان، تدوین الگوی شایستگیهای مدیران صنعت نفت و اوزان مربوطه، اجرای نظام آموزش پودمانی صنعت نفت ازجمله این موارد است.