سال رونق تولید
سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ EN

نشست روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت پالایش و پخش

 نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی روز گذشته (سه‌شنبه – ۲۰ دی) با حضور مدیرکل روابط عمومی وزرات نفت برگزار شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت(MOP)، در این نشست اسحق رویور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از بازنگری ساختار سازمانی اداره کل روابط عمومی پس از ۱۵ سال خبر داد و گفت: در نتیجه این بازنگری، علاوه بر متمرکز شدن واحدها، سمت‌ها ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر حرکت روابط عمومی وزارت نفت به سمت روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال تصریح کرد: به‌این ترتیب ساختار هر مجموعه باید متناسب با تغییرات روز و پیشرفت علم به‌روز شود.

رویور همچنین از تدوین اساسنامه نشریه ایران پترولیوم خبر داد و افزود: این نشریه، نشریه رسمی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در اوپک و سایر کشورهای خارجی خواهد بود که مواضع رسمی این وزارتخانه را بیان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به منظور ایجاد شناخت و اعتماد متقابل، نشست‌های کارشناسی با مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران مسئول رسانه های داخلی برگزار شده است، این جلسات را زمینه‌ای مناسب برای درک متقابل مدیران شرکت‌های داخلی و رسانه‌ها با اداره کل روابط عمومی وزارت نفت دانست.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات کارشناسان و بازنشستگان صنعت نفت تاکید کرد و افزود: به زودی کارگروه هایی با تخصص های مختلف در حوزه صنعت نفت با کمک متخصصان بازنشسته این صنعت و اساتید دانشگاه ها تشکیل می شود تا چالش های پیش روی وزارت نفت بررسی و راهکارهای کارشناسی به مدیران ارشد ارائه شود.

وی از برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن هفدهمین نمایشگاه بین اللمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است امسال سالن جدیدی با مساحت پنج هزار متر مربع زیربنا به ستاد وزرات نفت و چهار شرکت اصلی آن اختصاص یابد. همچنین پیمانکار برگزاری این نمایشگاه مشخص شده است و پایگاه اینترنتی آن نیز به زودی راه اندازی می شود.

در این نشست همچنین دیدگاه‌ها و انتظارات روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه پالایش و پخش از روند اطلاع رسانی طرح‌های این شرکت‌ها در رسانه های وزارت نفت بررسی و بر تقویت تعامل دو سویه با آنها تاکید شد.

نشست روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با هدف برنامه‌ریزی برای برخی رویدادهای فرهنگی در سطح شرکت‌ پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت‌های تابعه و نیز بررسی مسائل و موضوعات جاری آنها برگزار شد.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۵ دی ۱۳۹۰ساعت: ۰۸:۱۸۲۱۰ بازدید