سال رونق تولید
سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ EN

بررسی پتانسیل های راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در صنعت نفت

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران گفت: در راستای ارتقای توانمندی های دولت الکترونیک، می توان از مزایای راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در مجموعه صنعت نفت بهره برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سید نورالله میرمحمد صادقی؛ معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در نشست تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که صبح امروز (چهارشنبه ۴ آبان ماه) در سالن اجتماعات شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد، به لزوم ارتقای سطح دولت الکترونیک در مجموعه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: پتانسیل های راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در صنعت نفت، بررسی می شود.

وی ادامه داد: راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گام بزرگی در جهت ایجاد عدالت اجتماعی و یکسان سازی فرصت های الکترونیکی در جامعه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ هزار دفتر پیشخوان خدمات دولت، سطح کشور فعالیت می کنند، گفت: تعداد ۱۰ هزار دفتر در روستاها فعال شده و به امر خدمت رسانی مشغول هستند.

میرمحمد صادقی افزود: اجتناب از سردرگمی، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا، به همراه کاهش مصرف سوخت و نظارت بر اجرای دقیق قوانین از جمله مزایای استفاده از خدمات دولت الکترونیک در سطح کشور است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این مطلب که باید عناوین کلیه خدمات وزارتخانه های دولتی جمع آوری و از طریق این دفاتر ارایه شود، گفت: در همین راستا باید ارایه خدمات در سازمان های دولتی به صورت فرآیندی در نظر گرفته شود و پس از بازنگری دقیق و کارشناسی ابلاغ شود.

وی در خصوص بهره گیری از پتانسیل های خدمات الکترونیک در صنعت نفت نیز گفت: خدمات ارایه شده در صنعت نفت به جامعه، با خدمات دیگر سازمان ها متفاوت است؛ بنابراین در گام اول باید زمینه های ارایه خدمات روشن شود.

میرمحمد صادقی افزود: همین راستا، ارایه خدمات از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت به بازنشستگان به عنوان یکی از پتانسیل های کاری در صنعت نفت مطرح شده است.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ آبان ۱۳۹۰ساعت: ۱۵:۴۵۲۱۷ بازدید