سال رونق تولید
یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ EN

توسعه ارتباطات و فعالیت های رسانه ای نیاز استراتژیک صنعت نفت است

برای مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت نفت آرزوی توفیق روزافزون دارم/ توسعه ارتباطات و فعالیت های رسانه ای نیاز استراتژیک صنعت نفت است

منوچهر خندان ،سخنگوی شرکت ملی نفت ایران با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت نفت گفت:توسعه دامنه ارتباطات و توجه به روابط عمومی به عنوان یک علم سازمانی، امروزه از نیازهای پراهمیت صنعت نفت ایران است که حضور یک فرد باسابقه در اداره کل روابط عمومی وزارت نفت می تواند نقطه امیدی برای تحقق این موضوع باشد.

منوچهر خندان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:صنعت نفت در ایران سابقه ای یکصد و سه ساله دارد و بر همین اساس از نظر شخصیت سازمانی ،مجموعه ای ریشه دار و دارای هویت فرهنگی است،این عقبه ی فرهنگی البته مستلزم تلاش دائمی برای صیانت و استمرار آن است که با عنایت به نقش علم – هنر روابط عمومی در ارتقای سطح فرهنگی سازمانها ،در عرصه صنعت نفت نیز صیانت از این هویت تاریخی بر عهده روابط عمومی است و این موضوع  نشانگر نقش ممتاز روابط عمومی در شکل دهی به افق آینده صنعت نفت است .

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران همچنین به مسوولیت ملی ناشی از نامگذاری سال ۹۰ به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب و نقش خطیر روابط عمومی ها در این عرصه اشاره کرد و گفت: موضوع ارتباطات عمومی و فعالیت های رسانه ای ،هم اکنون به بخشی از نیاز استراتژیک صنعت نفت تبدیل شده است ،چرا که تنها در پرتو عملکرد صحیح ارتباطات و هنر تعامل با رسانه ها است که می توان چهره فرهمند صنعت نفت ایران و مجاهدت کارکنان آن در عرصه جهاد اقتصادی را ترسیم کرد.

خندان در بخش دیگری از سخنانش اظهار امیدواری کرد تا با حضور آقای اسحاق رویور در مسوولیت مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت شاهد ارتقای سطح تعامل این وزارتخانه مهم با رسانه ها و نیز بهبود کمی و کیفی عملکرد ارتباطات در مجموعه وزارت نفت باشیم.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ مهر ۱۳۹۰ساعت: ۰۷:۱۸۱۷۶ بازدید