سال حمايت از كالای ايرانی
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ EN

الگوی جامع مدیریت استراتژیک در نفت و گاز اروندان تشریح شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، الگوی جامع مدیریت استراتژیک این شرکت را که در سال گذشته تدوین شده بود، تشریح کرد.

سلبعلی کریمی؛ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران در این زمینه توضیح داد: الگوی جامع مدیریت استراتژیک شرکت نفت و گاز اروندان در بخش های مختلفی از جمله بخش های چشم انداز، ماموریت ها، ارزش ها و اهداف تعریف شده است و قرار گرفتن شرکت اروندان در زمره یکی از چهار شرکت تولیدی تاثیرگذار بر زنجیره ارزش در شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر منابع انسانی، تکنولوژی و فناوری، به عنوان چشم انداز این شرکت در افق ۱۴۰۴ در نظر گرفته شده است.

وی ماموریت این شرکت را بر اساس الگوی جامع تدوین شده، اکتشاف، توسعه و تولید صیانتی نفت خام و گاز طبیعی از مخازن هیدروکربوری با شاخص حداکثر بازیافت عنوان کرد و افزود: در بخش ارزش ها نیز الگوی جامع مدیریت استراتژیک شرکت اروندان بر ارزش های فرهنگی مانند حفظ کرامت انسانی، تعلق خاطرسازمانی، خلاقیت، کارآفرینی، بالندگی، تعالی و پویایی سازمان، تناسب با سطح بین المللی و رضایتمندی نیروی انسانی تاکید دارد.

کریمی، اهداف شرکت نفت و گاز اروندان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دستیابی به تولید یک میلیون بشکه نفت خام در افق ۱۴۰۴، استمرار تولید با شاخص ۰٫۹۵ استمرار تولید، حفظ و ارتقای شرایط با نگرش ویژه به الزامات HSE ، راهبری صیانتی از تولید نفت و گاز از میادین هیدروکربوری، تولیدی کردن حوزه میادین تحت مدیریت شرکت و تحویل فراورده های تولیدی به مبادی تعیین شده از طریق خط لوله از جمله مهم ترین اهداف این شرکت هستند که در الگوی جامع مدیریت استراتژیک مورداشاره قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ارتباط با چشم انداز تولید این شرکت در افق ۱۴۰۴ به میزان یک میلیون بشکه و در برنامه ششم به ۵۰۰ هزار بشکه توضیح داد: این میزان تولید از میادین آزادگان شمالی، جنوبی، یادآوران، دارخوین، سوسنگرد، جفیر و سایر میادین پیش بینی شده است.

کریمی در تشریح راهبردهای این شرکت، به مواردی مانند بومی سازی امکانات و تجهیزات به منظور پویایی و استمرار، تاکید بر استمرار سازمان چابک، یادگیرنده، مشارکتی و نوآور، بهبود فناوری های موجود در سازمان، تحقق الزامات حفظ محیط زیست و به حداقل رساندن آسیب های ناخواسته، تعامل مستمر با بخش خصوصی و اولویت بکارگیری توانمندی های داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: تحلیل شرایط محیطی از جمله ضعف ها و قوت های سازمان از بعد داخلی و تهدیدها و فرصت های سازمان در بعد خارجی نیز از دیگر مسائلی است که در الگوی جامعه مدیریت استراتژیک شرکت اروندان مد نظر واقع شده است.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۱ تیر ۱۳۹۰ساعت: ۱۴:۵۲۲۳۴ بازدید