سال رونق تولید
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ EN

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه صبح روز سه‌شنبه (۱۰ دی ماه) در محل سالن همایش‌های شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست تبیین اهداف و‌ سیاست های کلی روابط عمومی با حضور مدیران و‌ معاونان مدیرعامل شرکت ملی ‌نفت بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، در این نشست گفت: بخشی از دغدغه‌های افکار عمومی در مسایل مرتبط با صنعت نفت، به شیوه های مربوط به اطلاع رسانی وابسته است و از این منظر نقش روابط عمومی در سازمان‌ها اهمیت بیشتری می یابد.

وی افزود: لازم است تا برنامه منسجمی در حوزه اطلاع رسانی در روابط عمومی های صنعت نفت تدوین شود و در آن رویکرد اطلاع رسانی به هنگام و شفاف مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از ایجاد انگیزه و تعهد به عنوان دو محور اصلی فعالیت ها در روابط عمومی نام برد و اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی در شرایط فعلی کنشگری است؛ در این رابطه لازم است تا روابط عمومی ها با شناسایی و پیش بینی مسائل پیش رو، از ایجاد جوسازی های رسانه ای  مغرضانه در صنعت نفت جلوگیری کنند.

مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست بیان داشت: روابط عمومی ها باید خود را به عنوان یک سازمان رسانه ای قدرتمند بشناسند؛ سازمانی که نقش مهمی در انعکاس فعالیت های شرکت ملی نفت ایران به عنوان اصلی ترین و‌ بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور دارد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات بین روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه، گفت: اگر روابط عمومی ها هم‎راستا با ستاد حرکت کنند می توان با تجمیع توانمندی ها و تمرکز بر هدف مشترک به عنوان یک قدرت واحد در حوزه ارتباطات و‌ رسانه عمل کرد.

بوجارزاده تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا با کارآمدی، خلاقیت، سرعت در انتقال صحیح اطلاعات، ایجاد ارتباطات دو سویه و‌ چند سویه با بدنه سازمان و ذینفعان، درک صحیح از سیاست ها و اهداف و راهبردهای شرکت و تدوین دستورالعمل های رسانه ای، به یک سازمان رسانه ای قدرتمند برای جریان سازی خبری در ابعاد داخلی و ملی تبدیل شوند.

بنابراین گزارش، این نشست با سخنرانی رضا دهقان معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور توسعه، کریم زبیدی مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و فرخ علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید در خصوص ارائه راهکارها و پیشنهادات در جهت پیشرفت روابط عمومی‌ها و همچنین، انعکاس فعالیت‌های صنعت نفت به بیرون از سازمان ادامه داشت و مدیران روابط‌عمومی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در اینخصوص پرداختند.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۸:۱۹۲۳۰ بازدید