سال حمايت از كالای ايرانی
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ EN

عملکرد وزارت نفت در حوزه تکریم ارباب رجوع نمونه شد

گزارش عملکرد وزارت نفت در حوزه تکریم ارباب رجوع، به عنوان نمونه موفق عملکرد سازمانهای دولتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور معرفی شد.

به گزارش شانا، جلسه بررسی و تحلیل عملکرد وزارت نفت در حوزه تکریم ارباب رجوع، در دفتر امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار و طی آن گزارش عملکرد ارائه شده از سوی وزارت نفت، به عنوان نمونه برتر معرفی شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه فرهاد بهروزی، مدیرکل بهره وری، تحول اداری و توسعه کارآفرینی و مسئول تکریم ارباب رجوع وزارت نفت به همراه بهاره جندقی، کارشناس تکریم وزارت نفت به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامهای انجام شده از سوی وزارت نفت در حوزه تکریم پرداختند.

به گزارش معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت، گزارش ارائه شده در قالب پاورپوینت و بر مبنای استانداردهای اعلام شده از سوی دفتر امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تهیه شده و همه ابعاد اجرایی کیفی و تجربیات موفق را در این حوزه در سطح وزارت نفت به همراه داشت.

پس از  این گزارش، مردعلی، رییس امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با بیان این که وزارت نفت اقدامهای موثری در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم انجام داده است، اعلام کرد: فایل اقدامهای این سازمان دولتی به منظور الگوبرداری دیگر نهادها و سازمانها در سایت امور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بارگذاری خواهد شد.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ساعت: ۱۵:۱۷۲۴۳ بازدید