سال حمايت از كالای ايرانی
پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ EN

پیگیری تبدیل سطح رئیس روابط عمومی ۴ شرکت اصلی وزارت نفت به مدیر

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از پیگیری تبدیل سطح رئیس روابط عمومی چهار شرکت اصلی به مدیر خبر داد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، اکبر نعمت اللهی، در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور که از صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) در بندر ماهشهر در حال برگزاری است، به لزوم تغییر ساختار و ارتقای روابط عمومی ها اشاره کرد و توضیح داد: در گام نخست تبدیل سطح رئیس روابط عمومی چهار شرکت اصلی به مدیر در دست پیگیری است و با اخذ موافقت مدیران عامل این شرکت ها و اجرایی شدن آن به طور طبیعی ساختار روابط عمومی ها ارتقا خواهد یافت.
نعمت اللهی گفت: روابط عمومی های صنعت نفت برای پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت باید از همه ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی استفاده مناسب به عمل آورند.
وی اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی ها لازم است با همدلی و همکاری یکدیگر و ایجاد ارتباط با بخش های مختلف سازمان اعم از مدیریت ها و کارکنان در زمینه ارتقا و تعالی سازمان گام بردارند.
نعمت اللهی با تشریح شرایط کار روابط عمومی ها در گذشته و حال تصریح کرد: باید با خرد جمعی و همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم.
وی  در بیان انتظارات از روابط عمومی ها، اظهار کرد: امروز مدیران شناخت جامعی از روابط عمومی دارند و نگاه جامعه به روابط عمومی های سازمان ها تغییر کرده است و لذا همکاران می توانند با تدبیر و برنامه ریزی مدون با ایفای وظایف خود اثر بخشی داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: کار روابط عمومی امروز بسیار سخت و سنگین است اما با تدبیر، اندیشه و پشتکار، به طور قطع در پیشبرد کار موفق خواهیم بود.
وی با اشاره به فعالیت نزدیک به ٣٠٠ روابط عمومی در مجموعه بزرگ صنعت نفت، افزود: استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی می تواند در معرفی توانمندی ها و توسعه فعالیت های شرکت ها اثرگذار باشد.
نعمت الهی با تاکید بر این که برای توفیق در این راه باید برنامه مدون و روشن داشته باشیم، اظهار کرد: از چهار شرکت اصلی خواسته شده به شرکت های زیرمجموعه ابلاغ کنند که برای سال ۱۳۹۳ برنامه داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: در سال های ٩٣ و ٩۴ برنامه های اعلام شده از سوی روابط عمومی هر یک از شرکت ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و این برنامه ها می تواند در دستیابی به اهداف و برنامه های آتی مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان این که زمان کارهای عملیاتی و اجرایی در روابط عمومی ها کمرنگ شده است، گفت: اکنون زمان اندیشه و تفکر است و جا دارد همکاران در کنار کارهای روزمره خود فرصتی برای اندیشه داشته باشند و در این زمینه از صاحب نظران کمک و مشاوره بگیرند.
نعمت الهی به لزوم تغییر ساختار و ارتقای روابط عمومی ها اشاره کرد و توضیح داد: در گام نخست تبدیل سطح رئیس روابط عمومی چهار شرکت اصلی به مدیر در دست پیگیری است و با اخذ موافقت مدیران عامل این شرکت ها و اجرایی شدن آن به طور طبیعی ساختار روابط عمومی ها ارتقا خواهد یافت.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در پایان از همکاری پتروشیمی بندر امام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص برگزاری این گردهمایی قدردانی کرد.
ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت به میزبانی پتروشیمی بندرامام با حضور روسای روابط عمومی حدود ٣٠٠ شرکت تابع وزارت نفت به مدت دو روز در شهرک بعثت مجموعه اندیشه ماهشهر در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ ها

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. گزینه‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ اسفند ۱۳۹۲ساعت: ۱۳:۴۷۱۶۹ بازدید